ماسیمو دسانتیس از نقشش در رسوایی کالچیوپولی یوونتوس دفاع میکند
ماسیمو دسانتیس، داور سابق، درباره محرومیت یکسالهاش در کالچیوپولی صحبت کرد. او ادعا میکند تحقیقاتی برای اثبات تئوری انجام شد نه یافتن حقیقت. دسانتیس میگوید یوونتوس زیر سوت او سه بار باخت.

به گزارش وبسایت باشگاه طرفداران رسمی یوونتوس ایران – رسوایی کالچیوپولی یوونتوس را به سری ب فرستاد و فوتبال ایتالیا را شوکه کرد. این پرونده یکی از جنجالیترین رویدادهای تاریخ مدرن ورزش ایتالیا است.
سکوت دسانتیس شکست
داوران ایتالیایی دوباره زیر ذرهبین هستند. اتهامات فساد جدید علیه اینتر میلان مطرح شده. این موضوع بحثهای کالچیوپولی را زنده کرده است.
یوونتوس و هوادارانش خوشحالند که تمرکز روی باشگاهشان نیست. این تیم همیشه در مرکز جنجالهای فوتبال ایتالیا بوده. موفقیتهای فراوان بیانکونری باعث شده است که این تیم به شدت زیر ذرهبین قرار گیرد.
اظهارات درباره یوونتوس
دسانتیس گفت: «من محکوم شدم (یک سال در دیوان عالی برای انجمن جنایی)، اما تحقیق بدون جستجوی حقیقت بود. فقط باید تئوری ثابت میکردند.»
او افزود: «یوونتوس؟ امیدوارم روکی و مظنونان با قاضیانی روبرو شوند که حقیقت را میجویند نه مقصر. من را به جانبداری یوونتوس متهم کردند، اما آن تیم زیر سوت من سه بار باخت.»
این سخنان بحثها را میان هواداران و ناظران شعلهور میکند. کالچیوپولی هنوز سایه سنگینی بر فوتبال ایتالیا دارد. نظرات عمیقاً تقسیم شده است.